Public relations jako ovliňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat
Jozef Ftorek
Vyber si ze seznamu všech nabídek této učebnice:
-
Premium nabídky
-
39 Kč
Public relations jako ovliňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat
Eshop Burzy učebnic
Rok vydání: neuveden
ISBN: 9788024719030
Stav: poškozená
Dostupnost: skladem
Doprava: od 79 Kč [více]
Zásilkovna 79 Kč Zásilkovna - dobírka 128 Kč Doručení na adresu 99 Kč Doručení na adresu - dobírka 148 Kč Od 2000 Kč doprava zdarma
-
Popis nabídky
-
39 Kč
Public relations jako ovliňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat
Eshop Burzy učebnic
Rok vydání: neuveden
ISBN: 9788024719030
Stav: poškozená
Dostupnost: skladem
Doprava: od 79 Kč [více]
Zásilkovna 79 Kč Zásilkovna - dobírka 128 Kč Doručení na adresu 99 Kč Doručení na adresu - dobírka 148 Kč Od 2000 Kč doprava zdarma
Public relations jako ovliňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat
Jozef Ftorek
-
Nakladatelství:
Grada Publishing, a.s. -
Kategorie:
Učebnice psychologie -
Úroveň:
Učebnice pro ostatní úrovně a nezařazené
Recenze
Zatím učebnici nikdo nerecenzoval.
Pro přidání recenze se prosím přihlaš.