Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální - Náhled učebnice

Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální

Hana Ošlejšková, Marie Vítková et al.

<p style="text-align:justify;"> V odborné publikaci je zpracované téma mezifakultního výzkumného projektu Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace. Pozornost je zaměřena na edukaci žáků s těžkým postižením a širší souvislosti jejich vzdělávání. Odborná publikace je členěná do pěti tematických celků a osmnácti kapitol se zpracovanými tématy: teoretická východiska se zaměřením na participaci člověka s postižením ve společnosti, prostředky ucelené rehabilitace a psychologické a psychohygienické otázky vzdělávání žáků se zdravotním postižením z pohledu inkluze, legislativní rámec a klinický obraz nemocí. Dva stěžejní okruhy se zabývají charakteristikou žáků se zdravotním postižením, podmínkami a strategiemi jejich vzdělávání.

Vyber si ze seznamu všech nabídek této učebnice:

Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální

Hana Ošlejšková, Marie Vítková et al.

Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální - Náhled učebnice

 

Recenze


Zatím učebnici nikdo nerecenzoval.

Pro přidání recenze se prosím přihlaš.

Kontakt | Obchodní podmínky | Sad icon created by Freepik - Flaticon
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace