Vytváření spotřebitelské hodnoty
Macák
Publikace přináší originální přístup k managementu hodnotových
inovací a vytváření spotřebitelské hodnoty. Je určená manažerům,
specialistům z oblasti řízení kvality, řízení výroby, marketingu a
studentům vysokých a vyšších odborných škol. Tematicky je publikace
rozdělena do čtyř základních oblastí: management lidského
potenciálu, vytváření superprioritního produktu, produkční systém a
regulace kvality. V knize jsou představeny původní metody, např.
metoda predikce zásob dokončené výroby, využití informačního šumu k
získání nové znalosti, odhalení nepodstatných faktorů u vyvíjeného
produktu, předpověď tržeb z prodeje nového produktu bez znalosti
minulého obdobé, měření hodnoty informace aj.
Vyber si ze seznamu všech nabídek této učebnice:
-
Premium nabídky
-
179 Kč
Vytváření spotřebitelské hodnoty
Eshop Burzy učebnic
Rok vydání: neuveden
ISBN: 9788073575700
Stav: nová
Dostupnost: skladem
Doprava: od 79 Kč [více]
Zásilkovna 79 Kč Zásilkovna - dobírka 108 Kč Doručení na adresu 99 Kč Doručení na adresu - dobírka 148 Kč Od 2000 Kč doprava zdarma
-
Popis nabídky
-
179 Kč
Vytváření spotřebitelské hodnoty
Eshop Burzy učebnic
Rok vydání: neuveden
ISBN: 9788073575700
Stav: nová
Dostupnost: skladem
Doprava: od 79 Kč [více]
Zásilkovna 79 Kč Zásilkovna - dobírka 108 Kč Doručení na adresu 99 Kč Doručení na adresu - dobírka 148 Kč Od 2000 Kč doprava zdarma
Vytváření spotřebitelské hodnoty
Macák
-
Nakladatelství:
Wolters Kluwer -
Kategorie:
Učebnice z kategorie ostatní -
Úroveň:
Učebnice pro vysoké školy
Recenze
Zatím učebnici nikdo nerecenzoval.
Pro přidání recenze se prosím přihlaš.